Sunday, February 1, 2009

Eurovision 'transparent'

Mdeah, s-a terminat si finala preselectiei ptr. desemnarea artistului care va reprezenta Romania la Eurovisionul de la Moscova. Si, ca si in alti ani (deja a devenit o traditie), si in acest an, s-a ignorat preferinta publicului votant, juriul impingandu-si de la spate artistul preferat. Pe numele ei de fata, Elena Gheorghe. Desi publicul (si telespectatorii) erau pro-Blaxy Girls. Nu am nimic cu mizz Gheorghe, dar mna... dorim mai multa transparenta la urmatoarele preselectii. Pana una alta, felicitari Blaxy Girls, primul an de la infiintare ca si trupa si deja erau sa ajunga la Eurovision. Tineti-o tot asa :D

Blaxy Girls - Dear Mama 




Elena Gheorghe - The Balkan Girls





68 comments:

DonG said...

eu n'am urmarit eurovisionu, de obicei nu ma prea atrage, dar daca pentrua vota a fost dat videoclipu cred ca stiu de ce a ales publicu Blaxy girl... povestile triste atrag mai mult decat cele vesele..

eu cred ca as fi ales elena gheorghe:D

fiica mării said...

api daca si astea is piese de Eurovision..

Jack of Blades said...

uiti in ce tara traiesti, fille-de-la-mer :P

ciupy, I had a feeling ca ai fi ales-o pe aromanca :))

fiica mării said...

nu uit. vrei cumva sa zici ca in Romania nu este si muzica de calitate?

Jack of Blades said...

este, dar putina sau putin cunoscuta publicului larg. lipseste promovarea, primeaza interesele :D

fiica mării said...

mda.. nu-mi mai omori si tu visele, bine? :))

Jack of Blades said...

cine ti le omoara? :P

so what, creaza alte vise, mai marete :D

fiica mării said...

ce rost mai are? de fiecare data se gaseste cineva care sa mi le distruga..

Jack of Blades said...

devi prea pesimista, shift towards optimism :)

fiica mării said...

nu ma baga in seama. de obicei is optimismu' intruchipat :)), da acuma am o perioada emo :))

Jack of Blades said...

emo :)) ce ma enerveaza termenii astia, emo, tru, sa plangem in grup :P

zi si tu, sunt blue :))

fiica mării said...

pai no.. decat sa zic direct ca am o depresie :)).. suna prea drastic pentru mine :))

Jack of Blades said...

let me guess :P sesiunea + vremea bacoviana de afara? :P

fiica mării said...

mai pune, mai pune :))

Jack of Blades said...

ce, paie pe foc? :P

poi, criza financiara banuiesc ca nu te prea afecteaza; e sezonul reducerilor si n-ai vreme? :D

ti dor sa faci poze si iara n-ai vreme? :P

cursurile seci si anoste? sutele de legi aiurea si aliniate si paragrafe inserate God knwos why and how? :))

sa mai continui? :D

fiica mării said...

daca vrei.. :))
oricum mai is multe.

"ti dor sa faci poze si iara n-ai vreme? :P" - dar la asta chiar ai nimerit :P

Jack of Blades said...

nu, nu, is baiat gigel; eu nu rad pe seama fetelor blue :P

si ce te opreste sa pozezi? acumulatorii? timpul? :)

fiica mării said...

da' eu nu is blue :))

tot ce se poate ma opreste sa fac tot ce vreau sa fac :))

Jack of Blades said...

da' cum esti? tru? :))

mama, parca ar fi un silogism :))

fiica mării said...

eu is eu. nu exista cuvinte care sa ma descrie :))

cred ca ii :-? :))

Jack of Blades said...

so, in dictionar la cuvantul unica ar putea fi lipita poza ta? :))

fiica mării said...

nu. pentru ca toti suntem unici. dar eu is si indefinibila :))

Jack of Blades said...

cata modestie ;))

does that word exist? :P

fiica mării said...

da. ce chestie, si eu m-am intrebat acelasi lucru :)) dar am cautat in dictionar inainte sa-l folosesc :D

pai no, daca nimeni nu stie sa-mi zica nimic despre mine.. nici macar eu.. cum se numeste asta? :))

Jack of Blades said...

necunostinta de cauza :))

daca deschideam eu dictionarul, banuiesc k se ridica asa un nor de praf in camera ;))

fiica mării said...

:-? nu cred :P

da' de cand nu l-ai mai folosit? :))

Jack of Blades said...

nush exact, dar nu vreau sa perturb ecosistemul format printre foile lui :P

fiica mării said...

omg :))

Jack of Blades said...

kidding ;))

fiica mării said...

I hope so :))

oricum, sunt o gramada de dictionare si online, deci tot nu era asa grav :P

Jack of Blades said...

corect, corect :P

tocmai ai facut o familie de acarieni foarte fericita :))

fiica mării said...

:)) api no, macar ei sa fie fericiti :))

fiica mării said...

tu ai iesit azi afara? nu-i vreme bacoviana /:) :))

Jack of Blades said...

nu stiu, momentan sunt ingropat intre cursuri, undeva departe de Klausenburg. a fost doar o supozitie :P

so, you did smile at the sun today, ey? dar banuiesc ca aparatul l-ai lasat la hibernat, hmm? :)

fiica mării said...

pai nici soare nu era :))
si n-am avut vreme de poze.. o fost iesire de urgenta :))

Jack of Blades said...

mhm, imi si inchipui :P

marmota o mijit ochii, niet food in frigider. gotta go and scavange for some :P

close enough? :P

fiica mării said...

nope :P
o fost altfel de urgenta :))

Jack of Blades said...

my sick&twisted mind asks if it has anything to do with 28 days and a certain 14th day :P (si nu, nu ma refer la luna Februarie :)) )

de examen sigur nu e vorba; ala nu e o urgenta, e un rau necesar :))

fiica mării said...

:)) nu, n-avea legatura nici cu aia

si pt. mine si examenele is urgente :P sau cel putin cred ca o sa ajung la urgenta din cauza lor :))

Jack of Blades said...

e trist daca ajungem cuckoo din cauza examenelor :P

sfat, daca ai vreodata, doamne feri, vreo urgenta, nu merge la UPU, ca mori pana cand se ocupa aia de tine :))

fiica mării said...

cuckoo? what's that supposed to mean? :))

si unde sa ma duc ma rog? ca asa ii peste tot :|

Jack of Blades said...

crazy, nu stii filmul 'Zbor deasupra unui cuib de cuci'? :P

pai, la spital direct, sau clinica respectiva

fiica mării said...

ma gandeam. nu-l stiu dar suna bine:P

Jack of Blades said...

pe vremea cand Jack Nicholson era in floarea varstei, si acelasi drac impelitat :P

fiica mării said...

:-? am vazut multe filme cu Jack Nicholson.. deci tot ce-i posibil sa-l fi vazut si sa nu-mi mai amintesc :))

Jack of Blades said...

e veeechi...

fiica mării said...

oldie but goldie ;))

Jack of Blades said...

they don't make movies like they used to :(

fiica mării said...

asta e :|
fa tu mai bune ;;)

Jack of Blades said...

si fonduri de unde? bagi o sponsorizare? :))

fiica mării said...

cand o sa fiu judecatoare si o sa am bani, sigur ca da :))

si sponsorizare pentru ce? n-ai prieteni? n-ai camera? :))

Jack of Blades said...

tu ai vazut la finalul filmelor ce lunga ii lista cu sponsori si contribuabili? :))

fa tu film cu un aparat foto, cu rezolutie video de 640x480 :P si nu, nu ma refer la cele stop-cadru :))

Jack of Blades said...

P.S. eh, judecatoare, aspira si tu la mai mult: ministra a Justitiei :))

fiica mării said...

are Boo camera. asociati-va :))

si eu vreau notar de fapt :P

Jack of Blades said...

Boo iz skeri :D

fiica mării said...

ceeeeeeeeeeeeeeeeeeee? :)) de ce zici asa ceva??

Jack of Blades said...

ok, nu o fi asa in viata reala, dar din ce reiese de pe blog... she can make u shit u'r pants :D

fiica mării said...

=)) lol de lol
serios ca nu inteleg de ce zici asta :)

Jack of Blades said...

poate o tzr de diplomatie si tact nu i-ar mai strica :p parca si vad, ca acu mi-am pus-o'n cap :))

fiica mării said...

:))
tuturor ne lipseste cate ceva..

Jack of Blades said...

vorba regretatului Pittis, 'toti suntem putin luati' :P

fiica mării said...

mda.. si totusi, azi e prima zi din restul vietii noastre :D

Jack of Blades said...

asta cine o zis-o? Timo Maas? :))

fiica mării said...

logic ca tot Pitis, doar de-aia am raspuns cu ea ;))

Jack of Blades said...

yeah, good man he was :(

fiica mării said...

mda.. de era mai tanar.. :))

Jack of Blades said...

that sounded... interesting :))

fiica mării said...

si ce ai vrut de fapt sa zici? ca suna cum? :))