Tuesday, February 3, 2009

De-a v-ati ascunselea


Chiar asa... de-a v-ati ascunselea...

1) Uite insula, nu e insula

azi s-a rezolvat diferendul vechi de vreo 40 de ani, dintre Romania si Ucraina, referitor la platforma marina din jurul Insulei Serpilor. Romania 1, Ucraina 0 :D

2) Uite Cluju', nu e Cluju'

TVR2, mai precis TVR Cluj si-a incheiat astazi transmisia. Cica ar fi relocat pe o alta frecventa... TVR2 poate, Clujul mai greu. Asta o fi drept multumire ptr. ca atatia ani TVR Cluj o dus in carca 'epava' TVR2. Pacat de cei care lucrau din greu la Cluj... deh, capitalismul asta

3) piua! ca e sesiune, sau nu?

10 lucruri pe care le fac studentii ca sa nu invete in sesiune      (re-postat dupa Bianca)

1. isi fac blog (=)), auzi ciupy :P)
2. stau pe messenger, avand statusuri de genul: "study.DND", sau "invat, nu deranjati decat daca arde". dar de fiecare data cand cineva le scrie vor raspunde, pentru ca abia asteapta sa fie deranjati si sa mai traga putin chiulul
3. ies in cluburi mai mult decat in timpul semestrului, ca, deh, e stresanta sesiunea si trebuie sa se relaxeze (ptr Boo)
4. merg la BCU. dar si acolo au motiv sa se uite dupa cine intra si cine iese, ce face vecinul, etc
5. stau la cafele (la baruletzul din curtea BCU), pentru ca trebuie sa aiba energie pentru invatat
6. fac curatenie, desi nu le sta in fire. pentru asta trebuie sa existe mereu timp, chiar daca a doua zi au examen
7.isi pun ceasul sa sune foarte dimineata. dar tot timpul se trezesc sa-l opreasca
8.isi reinstaleaza calculatorul. tocmai in sesiune si-a gasit si asta sa faca figuri si sa ia virusi
9. socializeaza, chiar daca de obicei sunt introvertiti
10. isi fac tot felul de probleme existentiale, si nu le mai sta gandul la invatat. asa ca prefera sa iasa cu prietenii la bere (preferabil pe Piezisa sau la Caminul 0) (again, Boo :P)

47 comments:

julie said...

asa sunt si eu cand am de invatat ;)) si abia is in a 11a #-o

fiica mării said...

ce bine-mi pare, tanana \:d/

haha, buna faza pentru Boo! si pentru Ciupy la fel! ;))

si ce sa zic.. eu acuma ma pregateam sa ma duc la biblioteca.. da' nu la aia centrala, la aia de la drept, unde nu-i nimeni, deci n-am dupa cine sa ma uit :D

ce dulce-i copilu' din poza :x

Jack of Blades said...

@julie: inmulteste lehamitea de a invata ptr o teza cu N (unde n ii numarul de examene sau cursuri) si ai starea psihica a unui student in sesiune. deobicei lenea asta si dezgustul apar spre finalul sesiunii, cand patul si perna parca devin cei mai buni prieteni ai tai :D

@fille-de-la-mer: ca ce? ca acu' are si Romania petrol? pe cat pariem ca o sa vina o firma straina si o sa-l vanda pe tot :))

lista cred ca ar mai putea fi completata de fiecare :)) Dreptul are bibilioteca? adic, banuiesc ca are, dar nu se poate compara cu gigantismul BCU-lui :P

ie, am observat ca iti plac katocii; cand apare oferta de copil-la-plic-just-add-water te anunt :P

DonG said...

pai adevarul e ca orice e mai placut de facut decat sa inveti:))

si la mine lenea si dezgustul apare inca din prima zi, nu trebuie sa astept ultimu examen :))

Jack of Blades said...

ciupy, trebuia tu sa fi oaia neagra, mnu? :))

fiica mării said...

vezi ca iar imi distrugi visele :))

logic ca are, nu orice sectie are? :)) si e bine ca nu se poate compara, ca asa inveti in loc sa te uiti cine intra si cine iese :P oricum am tot pierdut vremea pe acasa incat nu am mai ajuns la biblioteca inainte de examen :))

:x ar fi perfect 8->

fiica mării said...

si in legatura cu lenea, chiar ii adevarat.. la anu' nu-mi mai las examenele grele la sfarsit :))

Jack of Blades said...

aha, deci si tu kierzi vremea la BCU cu uitatul pe pereti :))

katoci-la-plic :)) dream on

ce? voi puteti da examenele in orice ordine vreti???

Jack of Blades said...

visele tale chiar asa fragile is? da-le vitamine :P

fiica mării said...

nu.. de fapt am fost o singura data acolo, si nu ca sa citesc :))

8-> mai stii, poate pana peste cativa ani o sa existe si asa ceva :))

nu, dar am avut cate 2 date pentru fiecare examen. si la alea mai grele mi-am ales a doua data, ca sa am mai mult timp sa invat.

de care vitamine? ca le dau :))

Jack of Blades said...

si, is frumosi peretii la BCU? au arhitectura frumoasa :))

erau cica niste vitamine "incredere" si "optimism", parca asa le zicea. nush, daca se mai fabrica :P

fiica mării said...

:) se mai fabrica.. dar sunt scumpe.

nush, ca nu m-am uitat la pereti :))

Jack of Blades said...

o fi pe lista cu medicamente compensate :))

atunci ciocolata calda de la BCU? :P

fiica mării said...

nu, am fost pe acoperis =))

Jack of Blades said...

waw, suicidal type? :))

fiica mării said...

:)) acuma am zis eu ca am o perioada emo, da' nici chiar asa :)) in vizita doar :))

Jack of Blades said...

bhey, deci voi erati aia care aruncati cu kestii de sus, de pe BCU :P bin ca stiu acuma, sa ma feresc :D

fiica mării said...

nu nu, eu n-am facut asa ceva :))

si daca tot am vorbit de vitamine azi, ce sa iau sa ma pot concentra la invataaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? :((

si sa nu zici bunavointa :))

Jack of Blades said...

hmm, pai este ceva, Tonotil ii zice, dar e kam 30 ron, vreo 20 de sticlute, aminoacizi esentiali si ceva proteine; daca poti face abstractie ca e roz si ca are gust de capsuni, ia-l :))

sau, Calciu+Magneziu+Zinc de la Walmark, ceva mai ieftin; 1 tableta pe zi, in timpul mesei

fiica mării said...

uecs, numa' cand aud de tablete mi se face rau :)) nush de ce am intrebat, sincer

oricum nu mai invat. gata, m-am saturat! :))

Jack of Blades said...

ceva de genul, m-am suparat, imi strang jucariile si plec =))

sa inteleg ca mergi pe mana siropului roz cu gust de capsuni? :))

fiica mării said...

nu. da' sa stii ca m-am suparat, imi strang jucariile si plec :)) acasa 8-> numa' sa-mi iau examenu' la drept roman :-s

Jack of Blades said...

uuu, ze Big Eczam ;)

fiica mării said...

shhh, nu-i big deloc. ii cel mai simplu. si profu' ii atata de de treaba.. mai ca l-as da de mai multe ori!

Jack of Blades said...

s-atunci care-i buba?

fiica mării said...

eram ironica ;;)

Jack of Blades said...

partea aia cu dat examenul de mai multe ori e cam dubioasa :P eu zic ca o data si bine, e de ajuns :D

fiica mării said...

mda, o fost foarte bine, nu mai pot de fericire.

Jack of Blades said...

s-atunci de ce razbate din fraza aia un sentiment de nemultumire, o usoara frustrare? :P

si tu acuma, e o batalie, nu tot razboiul :P

fiica mării said...

pentru ca eram ironica din nou, de-aia.

mda, doar ca azi o fost a doua "batalie" pierduta :))

Jack of Blades said...

n-ai de unde sa stii... cel putin pana in ziua Z de afisare :P

fiica mării said...

ba stiu, crede-ma ca stiu :)) tot ce am scris pe foaia aia o fost inventat de mine :))

Jack of Blades said...

de ce nu vezi alternativa: revolutionezi Dreptul Roman :))

fiica mării said...

vechiul drept romanesc de fapt. romanu' o fost ieri :P

fiica mării said...

api serios, cred ca l-am revolutionat bine =))

Jack of Blades said...

pai, macar ptr. impresie artistica te mai poate puncta :P

gotta' go catch a train

makr ti-e ultimul exam? ca sa-i poti face-n ciuda lu ciupy cu vacanta :P

fiica mării said...

:)) ar fi bine. cred ca mi-ar da 10:))
da. slava cerului o fost ultimu'.

Jack of Blades said...

pai, si la ora asta de ce esti in casa? betie, fato!!! :))

fiica mării said...

nu mai am niciun chef dupa zilele de azi si de ieri :|

DonG said...

hopa... cand nu tre e si ciupy in centrul atentiei:))

adevarul e ca ciupy n'are vacanta acum 2 saptamani pentru ca a avut inainte cateva luni :))

Jack of Blades said...

deci, ciupy are scoala in vcanta si vacanta in timpul scolii? zis-am bine? :))

DonG said...

da:)).

desi nu stiu daca e bine zis scoala in vacanta.. pentru ca de fapt nu invat, doar ma stresez:)).

fiica mării said...

dar chiar ma intreb de ce nu inveti :-? iti place sa tot dai examene? :))

Jack of Blades said...

chiar, ciupy, esti sado-masochist? durerea examenelor iti face bine? :))

fiica mării said...

um... nu cred sa fie ala motivu'.. ca si eu is un pic sado-maso.. :))

Jack of Blades said...

dar, care-i? spune-i, ca asa poate invata mai cu spor :P

membrii ai Club S-M? :))

fiica mării said...

pai nu stiu care-i.. ziceam doar ca nu cred ca-i ala..

acuma no.. fiecare cu problemele lui :D