Friday, January 30, 2009

9











11 comments:

DonG said...

pare tare, oricum mie imi place orice animatie:)). pacat ca apare asa tarziu.

eu astept acum sa apara dvd rip la The Tale of Despereaux, e foarte tare din cum l'am vazut eu in trailer :d

Jack of Blades said...

un soarece cu urechi supradmensionate, am auzit de el. nu ma prea pasioneaza soarecii. 9 e mai dark, d'aia imi place mai mult. si mai mult, e regizat de Tim Burton :D

parca ziceai ca te dedici exclusiv studiului. hmm?

fiica mării said...

pai "zicea", nu chiar se dedica :))

nu suna rau.. dar de ce tocmai 9? trebuia sa ma prind de acolo cumva? ca in ultima vreme cam am probleme de receptivitate :))

Jack of Blades said...

vezi, ciupy, ia exemplu de la fille-de-la-mer; ea atata invata de isi pierde, citez, "receptivitatea" :))

pai, asa ii zice la film, 9. e realizat dupa un scurtmetraj. nush de ce tocmai 9 l-au botezat pe protagonist. o fi ca in Tolkien :)) "nine rings, and one ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in the darkness bind them" :P

fiica mării said...

vai lasa-ma.. ca azi n-am facut nimic :((


:)) mie mi-ar fi placut 7 :|

Jack of Blades said...

pai, exista si personajul 7 in film, care coincidenta sau nu, e female :))

DonG said...

eh, e vorba despre un soarece care nu stie ce e frica:O asa ceva nu trebuie ratat:D

si nu, n'am zis ca ma dedic exclusiv studiului:)). am zis doar ca voi incerca sa o las mai moale cu restul:))

Jack of Blades said...

pai, dedica-te :P parca chiar tu ai zis intr-un post ca e anul esential

DonG said...

incerc, dar tocmai cand eram pe drumul cel bun, am aflat ca a aparut Despereaux calitate DvD. Cum sa nu te uiti la el?:))

Jack of Blades said...

ma abtin sa comentez :D chiar ma abtin, cu greu :P

fiica mării said...

:)) ce tare! cred ca o sa ma uit si eu :D