Thursday, January 22, 2009

One sick bastard


k tot zicea ciupy la un moment dat k ii place Dr. House...

desi stiu serialul de vreo 3 ani d zile, ieri park am vrut sa il vizionez mai mult k niciodata. o fi si ptr k e sesiune, si in sesiune studentu' tinde sa faca orice altceva decat sa invete (inclin sa cred k marile descoperiri si inventii ale lumii, au avut loc in sesiune, atunci mintea studentului nascocind cele mai nastrusnice idei, in incercarea de a face orice altceva decat a invata ptr un examen :p)

anyway, revenind la subiect... ieri vroiam sa ma uit mai mult k niciodata la House; si nu in orice fel, ci la Tv, k deh, e mult mai frumos sa te uiti la un film/serial/emisiune la tembelizor decat sa iti belesti oakerii, si asa obositi, la un ecran CRT d calculator (unii mai norocosi au upgradat la LCD) - acu, unii o sa zica, k lasa k la comp poti vedea 'nshpe mii de filme, unul mai nou k altul; da, de acord, dar cred k e mai comod sa stai in pat/fotoliu, cu ceva de rumegat in brate si lacrimand in fata diagonalei mari a Tv'ului. e doar o opinie :P

si astept eu sa se faca ora 20:15 (e un fel d a spune, ptr k la un moment dat te plictisesti si tot mai 'nveti ceva ptr examen), sa difuzeze serialul minunata noastra televizune dictator... aaa... nationala, TVR1. ora fatidica vine, serialul din pacate nu, pesemne o fi pierdut cursa ala cu dvd-ul seriei. si-n loc d sarcasticele replici ale dr House mi se-n fatiseaza in fata okilor un talk-show politic... tunete si fulgere si zei din adancuri!!! #$%$#^#$^

intamplarea d mai sus kam pune la indoiala citatul lu Coelho: "Cand iti doresti ceva cu adevarat, tot universul conspira pentru indeplinirea visului tau" =))

oh, well, ce bine k am salvat p comp seria 5 din House MD :D inspirat am fost :P

ah, da, si o precizare ptr fanii serialului.
ceea c vedeti la Tv nu prea exista in spitalele reale. adik nu sta nimeni sa faca sedinta ptr diagnosticul bolnavului, ptr k marii sefi de clinica sunt prea increzuti incat sa se consulte cu studentii sau subalternii; si exista si riscul k pana te certi tu ptr diagnostic, pacientu sa dea ortu' popii.

pana una alta, ma intorc la Semiologia mea d toate zilele. Ufff, cat as vrea k la examen sa fie ceva gen House MD, iar profu, daca urla la mine k i-am gresit diagnosticul, sa o faca cu un motiv logic, nu clasicul "nu ai invatat destul".

cata inchistare si conservatorism in sistem, dom'le...




P.S. @fille-de-la-mer: uite k pot scrie si un post in limba romana =))

17 comments:

fiica mării said...

vai, post cu dedicatie :x =))

bravo bravo, faci progrese! da ai putea sa nu mai scrii cu k in loc de c si sa nu uiti litera e din prepozitia "de" ;;)

Jack of Blades said...

avec plaisir :P

park ai fi fosta mea profa d(e) romana :))

fiica mării said...

pai uita-te si tu ce urat arata daca scrii asa :P

Jack of Blades said...

bine mami, promit ca nu mai fac mami :))

dar totusi 'k' reprezinta o forma rebela, independenta si ravratita a 'c'-ului obisnuit. saracul 'k', may u rest in peace :P

fiica mării said...

pai uite, promiti ca nu mai faci si in secunda urmatoare faci din nou :)) u? e you! is chiar asa de greu de scris si alealalte 2 litere? nu o lua personal, da chiar am o problema cu chestiile astea :))

Jack of Blades said...

perfectionisto' :))

va pedepseste rau la Drept daca scrieti 'ptr' sau 'dc' ?

o ultima curiozitate... cum scri 'etc' ? :P

fiica mării said...

nu am nimic impotriva prescurtarilor (ptr.), dar se pune punct dupa un cuvant prescurtat. si "etc." il scriu "etc." :)):P. si mai scriu si eu "dc" pe mess.. da sa nu exageram.

Jack of Blades said...

bine, your notice has been taken into consideration :) je m'excuse si j'ai exagere

DonG said...

he he, vad ca ai inceput in sfarsit sa scrii (sa'mi fie cu iertare daca ai scris si anul trecut, eu doar chestii cu artisti si artiste am vazut. sau erau scrise de tine si am inteles eu gresit pentru ca era in englezA?:"> )

eu prefer calculatorul din mai multe motive:
1. nu patesti ce ai patit tu
2. te poti uita la mai multe episoade o data (nu ca la tv un ep pe saptamana)
3. esti la "zi". nu astepti 2 ani pentru ca sa se difuzeze un serial. sau de ce nu un film.
4. daca vrei sa vizionezi mai multe ore, poti conecta calculatorul la tv (cei drept.. iti cam ia timp si deranj, dar daca te uiti tot wekendu la filme merita:)) )

aici la noi exista sectie specializata de diagnostic? pentru ca house cu asta se ocupa. el preia cazurile pe care ceilalti nu se descurca.

vad ca te cam pune la punct fiica marii:))

semiologie:X. suna interesant:)). cu ce se mananca?

Jack of Blades said...

@ciupy

0.5 interesting photo dude, seamana cu ala de la Cargo :P
1. sometimes shit happens :P
2. stiam episodul, dar ti-am zis, era mai fain sa il vad la Tv
3. same reason as above
4. n-am cablu d'ala :D

nu cred ca exista, dar ptr. cazuri mai speciale/dificile se formeaza comisii de medici care analizeaza si isi dau cu parerea. dar o fac intr-un mod cu totul diferit de cum o face House :))

Semiologie as putea spune ca e cam ceea ce face House, dar e mult mai seaca si mai naspa. O definitie seaca a semiologiei ar fi - disciplina ce se ocupa cu studiul simptomelor si semnelor folosind anamneza si metode de examinare obiectiva (inspectie, palpare, percutie, ascultatie) :P

fiica marii are dreptate :D ce sa zic, ma bucur ca Pruteanu nu s-o zbatut degeaba, fara gluma

fiica mării said...

ma bucur
I am glad
je suis heureux

si nu il pun la punct :)) is doar niste sfaturi ;;)

fiica mării said...

fiica marii are intotdeauna dreptate ;;) si Pruteanu sustinea altceva :))

Jack of Blades said...

da, am bagat in tartacutza, fille-de-la-mer est toujours corect (sper sa fi scris bine ;)) )

chiar sper sa nu trezesc polemici de genul 'men are from Mars, women are from Venus' :D

fiica mării said...

nu chiar, e cu 2 de r (correct) ;))

si stai linistit ca nu trezesti tu problemele de genu' ala, exista deja :))

DonG said...

daca seamana cu ce fae house cred ca mi'ar placea semiologia :D atata doar ca nu mi'ar fi frica sa ma joc cu vietile oamenilor.

si m'am gandit la ce ziceai de citatu lui coelho. eu cred ca el se refera la vise in adevaratul sens al cuvantului, nu sa poti vedea ceva la teve, sau sa existe inghetata la magazinul de pe colt:)). cred ca se referea la lucruri care se rezolva, dar totusi nu de pe o zi pe alta:D

si.. n'am stiut ca ai mai vazut episodul:D

DonG said...

acolo era "mi'ar fi frica sa ma joc" :)) (fara nu)

Jack of Blades said...

@ciupy: taci, la magazinul de la coltz au MEREU inghetata :D nu imi distruge visul :P