Wednesday, March 4, 2009

What separates men from babies

lamurire ptr domnu' ciupy :P





64 comments:

DonG said...

foarte tare clipu! :D

fiica mării said...

yeah right, de parca ar fi vreo femeie care sa prefere un barbat unui bebelus :x

Jack of Blades said...

deci, ciupy? acu' devi si tu mai dur? :P

pai, Mada, tu nu cred ca ai copii, mnu, ca sa stii? :P sau ai? :D scuipa tot :))

DonG said...

incerc, incerc. maine ma apuc sa fac la piept cu sticla de apa plata:))

@mada: stiu destule fete la care nu le plac bebelusii :P

Jack of Blades said...

ciupy, aici cred ca nu ai pus accentul pe i (Mada o sa fie pissed :P)

nu ca nu le plac bebelusii, nu vor sa se trezeasca pregnant cu unul, cred k e mai corect spus:P

mah, sper ca cu bidonul de 4 L, nu cu aia de 0,5 L, da? :))

fiica mării said...

:)) de cand stii tu atatea despre mine, Spaz? :))
nu am copii, dar am un frate mai mic de care am avut grija cand era mic mic, deci se poate zice ca stiu :P plus ca de toate prietenele lui mami au copii mici, deci tot timpul is inconjurata de asa ceva :x
si ciupy, alea is nebune :))

Jack of Blades said...

pai, Mada, nu ziceai tu intr-un reply, ca fratele tau are un sac de box? :)) ce se potriveste cu clipul asta :P

pai, mna, exista femei si femei; unele vor copii in mod normal, altele... asteapta sa se inventeze copilul-la-plic-adaugati-doar-apa :))

fiica mării said...

:)) ce ma enervezi :)) la cine crezi ca te referi ca asteapta sa se inventeze copilul-la-plic-adaugati-doar-apa? ca la mine sigur nu :P eu astept sa vina vremea cand o sa am timp sa-l si cresc 8->

Jack of Blades said...

n-am zis de tine, dar vad ca te-ai simtit atinsa :)) mea culpa :P

fiica mării said...

pai m-am simtit "atinsa" pentru ca o mai fost vorba de asta si mai demult si tu ai zis ca ma anunti cand se inventeaza, remember? :P

Jack of Blades said...

pai, da, dar am crezut ca era clarificata situatia atunci :P seems I thought wrong :P

Jack of Blades said...

mai ai apa in sticla, ciupy? :P

DonG said...

deci tipele alea nu suporta copii mici, nu ca nu vor sa se trezeasca cu vreunu..

mai am 500 de ml... la fiecare ridicare beau cate un pahar... ca transpir:-"

fiica mării said...

pai tu intotdeauna crezi gresit :))

fiica mării said...

si cum ziceam, alea is ori nebune, ori tampite :))

DonG said...

pai si de ce ar trebui sa suporte toata lumea copii?:) doar pentru ca tie iti plac nu inseamna ca la toti tre sa le placa. sunt o gramada de masochiste.. tie'ti place sa fii lovita? pentru ca pentru ele.. sa nu'ti placa e o nebunie!!!

fiica mării said...

:)) oh, come on, ii chiar,,, ciudat, aiurea, de neconceput si ce cuvinte mai vrei tu sa nu-ti placa copiii. adica what in the world nu ti-ar placea la un copil??

Jack of Blades said...

wow, copii, eu zic sa va bateti :)) ce urmeaza? crez politic si religii? :P

ciupy, incearca Gatorade, ca cica de la aia nu mai transpiri :))

fille-de-la-mer, infiaza unul :))

what's not to like about lil' babies? :P hmmm, dirty dippers? =))

fiica mării said...

te tine ciupy? :))

nu infiez, ca fac, sau poate si infiiez, cine stie? si mie pana si alea mi se par dragute.. maybe I have a problem :)) da cand te gandesti ca saracu' nu stie decat sa faca pe el... e asa de sweet :x

Jack of Blades said...

daaa, cine nu si-ar dori sa fie un bebe: eat and shit all day long =))

fiica mării said...

doamne ce rau poti sa fii :))

Jack of Blades said...

moi? :P I wouldn't hurt a fly !(it's a lie, it'a lie! the squished fly screams ;)) )

DonG said...

fiica marii, ce sa ma tina?:))

fiica mării said...

sa ne batem ;;)

Jack of Blades said...

oh, da, meciul secolului :))

in coltul stang, cantarind... tu stii cate kile :)), Ciuuuupy 'the Pacifist' versus. coltul (D)rept, cantarind... presimt ca nici asta nu o sa vrea sa dezvaluie :)), Maaaada 'fille-de-la-mer-sora-de-frate-pasioant-de-box' :))

deja e cam evident cine va castiga :))

fiica mării said...

=))=)))

sa stii ca am cam putine kile :-s, eu tot sper ca nu mergea bine cantaru' :)) nu-mi recomanzi ceva dieta? :))

Jack of Blades said...

categoria low feather :))

eu nu-s cu dietele; sa fim seriosi, fiecare e capabil sa isi aleaga ce sa mance, dc vrea sa puna sua sa dea jos :))

fiica mării said...

pai eu imi aleg de toate, da' niciun efect :))

Jack of Blades said...

aveam un coleg de liceu, care manca detul de mult, dar tot slab ca paiul era; dreq stie ce metabolism avea :P

fiica mării said...

sigur era ca a meu :))

Jack of Blades said...

mda, numa' ca el mai juca si baschet ;))

fiica mării said...

:)) si eu am jucat vreo 6 ani ;)) but no results :P

Jack of Blades said...

mhm, te pomeni ca esti ca si Shaq O'Neal :)) excelezi ca si pivot, dar ratezi cosurile de 3 puncte pe banda rulanta :))

fiica mării said...

nu, nu excelez ca si nimic :( :))

m-o luat profu' ca ii cunostea pe a mei si ca tot urlam ca vreau sa fiu inalta :))

Jack of Blades said...

aham, si ai si crescut in urma 'curei' de baschet, mnu? :)) eventual ai invatat sa iei palme de la oponente si smell-the-fresh-odour-of-perspiration in the morning, dar cu crescutul, nush zau :P

singura metoda de care stiu, ca sa mai inalti un adult, e una, let's say, ff dureroasa: zbrobirea femurului la genunchi, si omul mai creste aprox 15 cm; nici sub morfina nu scapi de durerea atroce; but, hey, you'll be taller than Kobe Bryant :))

fiica mării said...

siiiiiiiigur ca.. nu ;))
api serios ca erau cam violente "colegele", plus ca erau duble fata de mine :))

auci :-s
mai demult voiam oricum, acum imi place ca is mica :D :P

Jack of Blades said...

mhm, si te botezara Shorty si ai devenit playmakerul de joc :))

acceptarea de sine :P

fiica mării said...

nu ma botezara nicicum :P

nu neaparat, dar mi se pare atat de urat sa vad fete pe clasa a 9a care is cat mine, pf :))

Jack of Blades said...

aici ai dreptate, nush ce manca generatiile mai mici, dar is giganti! :P

fiica mării said...

dar eu intotdeauna am dreptate ;;) vrei sa zici ca nu stiai asta? :))

Jack of Blades said...

da, da, stiu; nu vreau polemici si pe tema asta :))

fiica mării said...

;;) nici eu ;))

Jack of Blades said...

good, macar asupra ceva am cazut de acord :))

fiica mării said...

no hai ca nu-i chiar singura chestie :P

Jack of Blades said...

da? :D parca eu eram ucigasul-de-vise :))

fiica mării said...

pai parca asa-mi aminteam :P
imi place ce porecla ti-ai dat :))

Jack of Blades said...

nuuu, u'r despicable :))

fiica mării said...

why? :-s

Jack of Blades said...

oh, come on, figure it out :P

fiica mării said...

nu-mi dau seama la ce te referi :-s :))

Jack of Blades said...

re-interpretezi cam tot ce zic :P

fiica mării said...

nu-i adevarat.. ce am interpretat ultima data?

Jack of Blades said...

crezi ca le mai tin numarul? :))

fiica mării said...

esti rau >:P

Jack of Blades said...

pai, mna, nu tu ma numeai ucigasul-de-vise? :))

fiica mării said...

ba da, dar n-am crezut ca esti chiar asa de rau :-<

Jack of Blades said...

vai, vai, ce parere buna ai despre mine :))

fiica mării said...

nu am niciun fel de parere :P

Jack of Blades said...

tu te abtii mereu, mnu? :P

fiica mării said...

da :)

Jack of Blades said...

enigmo' :))

fiica mării said...

o, da, enigma Madalinei :))

Jack of Blades said...

preferai Otilia? :))

fiica mării said...

nu :-s