Tuesday, October 14, 2008

Vulcanul "Moina" sau U Cluj - CFR Cluj (13 - 14)

Meci absolut dement pe Ion Moina: Penalty-uri, bare, răsturnări spectaculoase de scor, eliminări.

Prima repriză a început şocant, în minutul 23 scorul arătând 2-0 pentru "U". Mai mult, eliminarea lui Alcantara părea decisivă în stabilirea câştigătoarei.

În primul act, jucătorii CFR-ului au contat foarte rar în atac, scorul de la pauză fiind conform cu realitatea din teren.

În a doua repriză s-a dezlănţuit iadul. Rând pe rând, cele două echipe şi-au dus suporterii de la agonie la extaz. CFR a egalat la doi, pentru ca Universitatea să intre din nou în avantaj. Echipa campioană a egalat din nou, spre disperarea suporterilor "şepcilor roşii", care încă celebrau golul echipei proprii. Ultimele trei goluri din prima repriză s-au marcat în numai patru minute.

Meciul a intrat în prelungiri, dar niciuna dintre formaţii nu a fost dispusă să-şi asume riscuri. S-a ajuns evident la loteria loviturilor de la "11" metri.

Seria penalty-urilor a fost interminabilă, până la urmă echipa studentilor cedând. Soporan, care marcase de trei ori din penalty (de două ori în timpul meciului, o dată la loviturile de "11" metri de la final), a fost cel care i-a trimis pe feroviari in optimi.

Scorul final:13-14!!! Ireal.
Declaratii dupa meci:

Antrenorul CFR Cluj, Maurizio Trombetta:
"Am câştigat un meci foarte greu, în care am recuperat de la 0-2 în 10 oameni. O adevărată probă de caracter pentru jucătorii mei, iar acum trebuie să ne gândim la meciul de vineri cu Dinamo. Ştiam că sunt o echipă bună. Ne mă aşteptam să ne conducă cu 2-0, dar sunt mulţumit de rezultatul final. A fost o tensiune mare pe final, nu emoţie. Suntem deţinătorii Cupei şi trebuia să trecem de faza asta."
Antrenorul Universităţii Cluj, Dorinel Munteanu:
"Mi-e greu să cred că am pierdut acest joc, dar am pierdut la 11 metri. Cred că echipa mea merita să câştige azi. Îmi felicit echipa pentru dăruire, diferenţa s-a făcut de valoarea adversarului. Pot să trag multe concluzii, pentru că echipa mi-a demonstrat că are capacitate. Pentru mine, echipa a fost câştigătoare azi. Am început jocul foarte bine, am avut 2-0, adversarul a revenit în repriza a doua pe nişte greşeli în zona centrală. Lipsa de experinţă a echipei a făcut să nu fim câştigători. Le mulţumesc suporterilor pentru atmosfera care au făcut-o. În fiecare meci ar trebui să-i împingă de la spate, dar, din nefericire, am fost eliminaţi din cupă."

No comments: